مشخصات هتل دلمون تور دبی دیماه 94
نوشته شده توسط : ستاره جلاب

هتل دلمون دبی یکی از باشکوه ترین هتل های 4 ستاره دبی در منطقه دیره میباشد که توانسته با امکانات مدرن و خدماتی شایسته اقامتی راحت و بیادماندنی را برای مهمانان تور دبی هتل دلمون فراهم اورد

http://www.dubaiiran.comموقعیت هتل دلمون دبی

مکانی که هتل دلمون دوبی برپا شده از جهات مختلفی بسیار مناسب و شاهکار بوده، از طرفی در مجاورت مرکز خرید القریر است و از طرفی هم با تفریح گاه ها و اماکن مهم شهر فاصله زیادی ندارد. برای مثال ، ایستگاه متروی رقه ، برج ساعت و آبنمای معروف شهر ، به هتل بسیار نزدیک است. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 کیلومتری هتل دلمون قرار دارد .

تور دبی هتل دلمون

ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی بهنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان قرارداده شده است. اگر قبل از موعد پروازتان حداقل ۴۸ ساعت قبل از اتمام سفر به سیستم ترنسفر فرودگاهی اطلاع دهید شما را بدون دغدغه در تایم مورد نظر به محل مربوطه خواهند رساند.

تور دبی دیماه 94 با بهترین آپشن برگزار میشود علاقه مندان برای رزرو تور دبی از همین الان اقدام کنند تا با ازدهام روبرو نشوند

021.88548853

اتاق های هتل دلمون دوبی در مجموع دارای  120 اتاق شامل استاندارد،سوئیت و اتاق مخصوص معلولان اتاق پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . اتاق های مجلل و زیبای این هتل 4 ستاره از طراحی ویژه و دلنشینی بهره مند بوده و با  مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرام چشم نواز تزیین شده است . فضای اتاق بسیار آراسته و نظیف است  و این میسر نمی شود مگر به دلیل زحمات 24 ساعته خدمه متعهد هتل.

رزرو هتل دلمون دبی

بهره مندی از اتاق هایی متنوع با هزینه مناسب ، فضای آرامش بخش و دنج این اتاق ها را در نظر مهمانان تور دبی هتل دلمون ویژه تر کرده است . حمام مجهز ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این اتاق های مجهز می باشد . دلیل رضایت خاطر میهمانان هتل نیز همین امکانات و فضای دلنشین اتاق های هتل دلمون است .

رزرو هتل فورچون گرند امکانات هتل دلمون دبی

خدمات و امکانات هتل دلمون دبی بسیار متنوع و بروز میباشد که تور دبی را برای شما بیاد ماندنی و خاطره انگیز میسازد بهره مندی از برنامه های سرگرم کننده و شاد شبانگاهی نیز لحظاتی مفرح را برای گردشگران به ارمغان می آورد . امکانات تفریحی و خدماتی گسترده دیگری نیز برای رفاه حال عزیزان گردشگر در نظر گرفته شده است:

امکانات هتل دلمون دبی

سونا ، استخر روباز ، سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, لاندری, فروشگاه ,کافی شاپ ، رستوران و بار, پارکینگ سرویس ویژه معلولین, بوفه و صبحانه پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ،  ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، خدمات خانه داری و سرویس نگه داری از کودک ، از جمله امکانات ویژه هتل دلمون است .

هتل 4 ستاره دلمون دبی

از آنجا که مهمانان هتل چهار ستاره دلمون دبی ذائقه های متفاوتی دارند این هتل سه رستوران مجزا راه اندازی کرده که شما می توانید در آن ها غذاهای عربی، فیلیپینی و ایرانی سفارش دهید و از غذاهای خوش طعم و تمیز این محل شام یا ناهاری دل انگیز بسازید. همچنین سایر غذاهای جهانی نیز در منوهایشان یافت می شود.

http://www.dubaiiran.com آدرس هتل دلمون دبی ,نفشه دبی   Al Riqa Street,Deira,Dubai

http://www.dubaiiran.com تلفن رزرو هتل دلمون دبی
    تهران  021.88548853
    دبی   0097142280222
تور دبی عکس های هتل دلمون دبی

 هتل دلمون دوبی

قیمت هتل دلمون دبی

هتل دلمون دبی

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفارت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما معرفی کنند تا  لحضاتی بیادماندنی از تور دبی داشته باشید

 

 سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی




:: موضوعات مرتبط: هتل های دبی , هتل های 4 ستاره دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: